France "

Hellu bloggen ! :D

I morgon åker jag till frankrike ! eller rättare sagt om 11 timmar så sitter jag på planet och ser ner över lilla sverige :) Har lite problem att packa, har packat om massa gånger , men har inte lagt i allt än såsom handuk, strumpor,hårgrejer mm.. men det gör jag innan jag går och lägger mig annars blir det för mycket på en gång ^^
Ni fick ett nattinlägg till alltså ! Kul va ?


HAHAHA satt här och blogga, min syster sitter framför tv.n och fixar lösnaglar ( såna med lim ) , så hör jag att hon säger något men fattar inte vad hon säger, då har limmet sputat upp i ansiktet på henne så hon har lim i ögat och näsan ! HAHAHHAAHHA , så jag kutar och sköljer det med vatten .. hihi lite roligt faktist, tur att hon inte blev blind..

Puss puss Godnatt <3

Hörs om en vecka !

Kramar / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0