hello!

har precis tagit ett bad gjort ansiktsmask och lite sånt :) har inte haft tid att skriva på hela helgen , men iaf i fredags va jag med ewe , micke , jessi , tony och kimmo vi spelade kort och drack lite myyys! :) igår (lördag) va jag i täby på fest hos becki som fyllde arton! en ganska lyckad kväll fakist :) idag har jag storstädat mitt rum , visst är jag duktig? haha skönt att de är gjort iaf.. synd att de inte blev av att vi tjejer gjorde något :( någon annan helg så snabbt som möjligt saknar er!
men aja , vart inte så mkt bilder från helgen men här har ni några iaf :)

fina miner! jag i fredags!

jonna sötnos och födelsedags barnet! :D


lite folk!

ewe & jag , finfint!

jonna och ewe! :)

ewe & jag igen :)

hoppas nu haft en skön helg! de har iaf jag! :)
pussssss/ niina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0