Jossans Första :D

Tjaa här är mitt första inlägg dårå :)

Vet inte riktigt vad jag ska börja med att skriva men kan ju tala om att jag är sjuk hehe.
verkar som om fantasin ligger i ide medans sjukdomen spökar.

men iaf så är det vi 5 ASSNYGGA tjejer som driver denna blogg tillsammans :)

och ni brudar får hitta på något utan mig i helgen :( Jag åker ju till Frankrike ! men det tar vi igen eller hur ;)


Nu ska jag ta en Glass och sedan dega i sängen och vänta på johnblund ! goodnight <3

 

 


Här har ni en bild på mig :)
Josefine söderqvist


Kommentarer
Postat av: ronya

ny tävling på min blogg nu

Du ska bara gissa vilka dem 2 personerna som gömmer sig bakom den censurerade rutan. Och glöm inte förklara varför du tror att det är dem.



Bäst anledning vinner länk, så se till att ansträng dig



Länk till tävlingen:

http://makeawave.blogg.se/2010/april/ny-tavling-vilka-ar-det-som-gommer-sig.html#comment

2010-04-21 @ 08:25:05
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0