Lina is in da house ;)

Hej hopp alla glada :)

Lina hära ja som Minna och Katri har sagt är
vi fem st tjejer som ska försöka driva denna blogg :)
det ska bli riktigt intressant men jag kommer nog inte
hinna med så mycket men jag gör ju mitt bästa !.
orsaken är ju för att jag har en egen blogg sen att min
dator är inte världens roligaste att sitta vid den är hur seg
som helst och typ laggar(stavning) men som sagt jag ska
göra mitt bästa :)


Sol sol sol visst är det härligt ?! jag är så glad när solen skiner
och den glädjen sprids ju till alla andra så då blire kul att
umgås aight ?.


Här har ni mig..

Tjejer tycker vi ska byta ut bilderna på headern till lite nyare ;P<3

jaja gott folk nu ska jag ta tag i min kudde och falla i sömn
see ya bitches ;)

Kommentarer
Postat av: Lackii *

jaa vi ska ändra haha :P eller ta en gruppbild vore skoj ? :D

2010-04-20 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0