''nattinlägg by minna''

fan vad tiden gick fort sen jag skrev mitt första inlägg.
skulle ju fixat texten osv.. men aja, får göra det imorgon.
hade egentligen gått och lagt mig redan och somnat nästan,
men min min pojkvän ringde mig, så nu är jag klarvaken och kan
inte sova. så passade på att skriva lite här..! :D
ganska spännande med en ny blogg faktist. inte lika kul och
skriva i min egen blogg. där har jag ju flera hundra inlägg, tihi.

men nu ska jag ta en cigg & försöka sova igen.

TJEJER; vi måste göra nånting allihopa i helgen!? ;)


KISSES <3 minna

(orkar inte lägga upp bilder o så  nu.. får bli roligar inlägg imorn.)

Kommentarer
Postat av: lackii <3

håller med det måste vi verkligen ! :D

2010-04-20 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0