Fredag !!

Heej bloggers :)!


usch vilken jobbig fredag jag har haft
för det första jag gick upp klockan sex i morse
ör att följa med min mamma till märsta på min
lille brors skolavslutning och inte nog med det,
när vi väl är där får jag väääärsta M*nsvärken
as jobbigt så nu har man bara degat här hemma
och haft det as jobbigt men nu börjar de gå över
skööön !!


Grattis alla STUDENTER oxå :D. hoppas ni får en bra dag.



I morgon har jag ännu inte planerat att göra något
men jag hoppas att det blir nånting för vill
inte sitta hemma i morgon med ;P.

Vad har ni babes gjort då ?

 Och en liten kommentar till er tjejer som inte skriver
här. kan ni typ börja skriva ??
nu äre bara jag som sitter och skriver inlägg
och det känns lite tråkigt för alla klagade förut på
varandra så nu kan väl ändå alla börja skriva skulle
vara kul !!

yeye see ya later bitches//Lina


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0