godmorgon ..

sovit gott? de har iaf inte jag , har legat och grubblat öven en sak.. har en klump i magen vet inte vrf , känner att något är fel, men vet inte vad.. just nu känns de bara som att jag vill sova! orkar inte ens tänka .. jaja , måste fixa mig och dra till pappa snart.. dom åker ju idag så ska umgås med min kära farfar så han slipper va själv. juste , mitt hår är föresten ganska orange , även om jag färgade tre gånger.. hoppas på att solen bleker de i thailand!

typ så känner jag mig nu , blää!

PS. såg att du ville träffa mig innan thailand , hinner tyvär inte innan måste umgås med farfar :/ men vi får ses när jag kmr hem! älskar er tjejer!

kyss // niina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0