Goodnight!

Heej bloggen !

Kom nyss hem efter att ha spelat basket
med Jonas Timmy och Jossan .
det va riktigt kul och måste göras om .

måste bara medela redan nu att det kommer bli
ett litet uppehåll för mitt skrivande för
i morgon kommer jag ha fullt upp med att fixa mig
till skolavslutningen och sen direkt efter
avslutningen åker jag till Uppsala
och där kommer jag inte kunna blogga
så jag kommer nog bara hinna slänga in
något inlägg i morgon sen kommer det se
ganska torrt ut men ni klarar er eller hur ;)?

men nu ropar min säng
see ya bitches !//Lina


Kommentarer
Postat av: frida

okej, vad mysigt! :D var bor du?

jag ska fixa inför studenten, ta studenten och så blir det en massa studentfester ;d

2010-06-07 @ 22:55:53
URL: http://fkvb.blogg.se/
Postat av: frida

aha okej, var ligger det? :)

jag bor i helsingborg.

2010-06-07 @ 23:18:35
URL: http://fkvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0