hallow!

har nyss färgat håret IGEN .. aja nu är de dugligt iaf men fortfarande lite gult men de får va, har också tappat hälften av de lilla jag har kvar! min syster klippte mina toppar så de ser ok ut! imorn åker så jä*vla härligt!! har packat lite och så idag , har ovanligt lite kläder med mig min väska är nästan tom ;O men ska väl shoppa där ;) min stackars syster kan inte följa med denhär gången för hon jobbar , tråkigt :( men de kmr ju som sagt fler tillflällen! juste , min ipod gick sönder idag också, så jää*la typiskt! hade ju velat ha den så jag kan lyssna på flyget men mobilen får väl duga! ska va lite social nu!


RIP.. :( 


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Min mobil gick sönder för några dagar sen! haha inte kul!

2010-09-01 @ 17:29:17
URL: http://cassandranilsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0