10 saker ni kanske inte visste om Minna!



1. jag har aldrig varit utomlands..?

2. jag är en typ av en pojkflicka? även fast man kanske inte trott det.

3. att jag har blont hår på riktigt.. det är bara färgat just nu..

4. jag är en ''hemmagris''. blivit det för ett tag sedan. tycker inte om att sova borta, ALLS.

5. jag äter inte smör. inte ens på mina mackor. fy.

6. jag har en egen blogg.. men skriver aldrig i den längre typ. pga av
denna blogg..

7. min dröm (egentligen) är att bli hemma fru. inte äga typ ett eget företag.

8. jag är hel finne!? (fast det kanske hörs på namnet...)

9. jag har bara haft/har 1 seriös förhållande. och den är jag mitt i just nu. 1år & 9mån..

10. jag är inte alls intresserad av att gå runt i köpcentren och shoppa, men jag älskar
att köpa nya saker. helt sjukt faktist!


... tio såkallade sanningar. jag kanske är lite störd lr ngt.. men isf, JAG VET! :)

tjejer; visste ni allt det här om mej!?

/minna.


Kommentarer
Postat av: lackii

yes jag gjorde det :) <33

2010-05-09 @ 23:37:52
URL: http://lackii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0