Akuten ?

Hej alla glad :)

Min helg va faktist soft åkte till Moster i
Uppsala och hjälpte domj med flytten dom har
ju flyttat till ett skiiiiit fint hus :)

jajawhat ever förlåt för att jag har sugit på att uppdaterat
men förra veckan va lite caos för mig . va på
vårdcentralen och kollade min tumme för det
har hänt något skit med den så kommer åka in i dag och
röntga "stavning" den i dag så jag kommer
inte kunna skriva så mycket i dag så passar på nu ;)


 SOLSOLSOL :D
fan vad den gör mig glad , En liten gnista i livet iaf .
det är så jävla skönt att Sommar lovet strax är hära.
jag sluter lixom nästa vecka på tisdag . så
jääävla skönt längtar som bara den gör inte
ni de :)?

jaja nu ska jag dra skriver i kväll om hur det gick :)
See ya bitches //Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0