amen kul..

..usch vad tråkigt jag har. fan söndagar alltså.
och vädret suger k*k. har suttit vid datan hela
dagen. försökt få tag i min syrra men hon svarar
som vanligt inte, alltså blir så irreterad på allt och
ingenting. saku skulle kommit hit egentligen, och sova
över & kolla på film, men han har massa skolarbeten,
så icke sa nicke. ooh, vad sugig dag ! åska och massa
shit har det gjort också, vaknade utav en nära hjärtattack
imorse.

nu ska jag ta en cigg och vänta på maten..ska lägga in
dom få bilderna jag har från grönalund & igår. igår va
jag med ''tjejerna..'' aja, berättar mer sen..


ååh.. come to me ! inte skulle man tacka nej till honom. hihi


Kommentarer
Postat av: pingvinen♥

sv; jaha, sorry xD tack ^^

2010-05-23 @ 18:48:09
URL: http://piingvinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0