amenchaa !

Helloj bloggen ! Har inte skrivit så mkt men det ber jag om ursäkt för, jag har ju inget EGET internet så får låna av min mammas pojkvän... inte så kul. men när mammas pengar kommer så får jag ett eget och då sätter det igång :D

Idag är praktiken slut för denna vecka och två skoldagar återstår ! fun :)
Ohjuste tjejer om ni fortfarande är sugna på grilla på fredag så hör av er för det verkar inte bli nå farsta näs för mig ! Idag har jag bara tagit det lugnt för har haft det så otroligt stressat dom senaste dagarna, med jobb & sånt, + att fötterna är svullna som två fotbollar .


Angående headern så fudnerar jag på en enkel men ändå lite ''bitchig'' ahha typ som vi är dårå ;)

Kan göra den när jag fått mitt egna internet för det är lättast att göra en header från min data och inte mammas, eller om någon annan kanske vill göra den ? :) Bilden jag vill ha på headern har jag inte på denna data men kan lägga in en sen :) PUUSSSHEEJSS <3





Mums :)



// Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0