blev senare än planerat..

blev lite senare än vad jag hade tänkt mej. den där kaffen
hos min syster alltså.. jonna började diskutera om en sak
och ja, kolla hur snabbt tiden rann iväg..
så jag måste gå och lägga mig nu alltså. det är ju skola imorn,
usch på det.. vill bara ha sommarlov nu nu nu nu ! <3
så bilderna får skjutas upp till imorgon helt enkelt.. haha.
längtar till tisdag som fan.

förresten, vet ni hur mkt jag vill åka utomlands lr!? jag har
aldrig varit utomlands liksom. alla säger att det är så jävla
underbart, så sjklart vill jag ju också uppleva det!!

jaja, nog med skitsnack ifrån mig. vi hörs efter skolan bitches!

random bild.. (typ första soliga dagen på året..är bilden tagen,alltså.)



one thing: när ska vi byta header!?! , vill göra det nu. + jag hatar teckensnittet
vi har! blä. jag tycker bloggen sen oproffisionel (stavning) ut. måste ändras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0