håller på bli sjuk..

..saku har smittat mig! blää.
imorse hade jag feber och värsta snuvan, men lite bättre är
det nu iaf. som tur är. jag hatar detta väder också. ibland är det soligt
i typ 5min, och sen regnar det nästa sekund!? höh! inte bara för att det
är fett jobbigt & tråkigt utan min migrän påverkas av det :/

iaf.. jag hann inte skriva igår faktist. satt inte vid datan nånting igår.
jag vaknade upp med saku & vi åt frukost osv.. sen gick vi ut till katri,
airish och barnen, drack kaffe och så. senare gick saku hem och jag följde
med katri hem till jonna igen.. sen gick jag och saku på en promenad med boss
(jonnas och deras hund) till måsnarn. mysigt var det. men fy va kallt det var
när man satt still! vi lämnande hunden hos jonna & tog en kaffe. sen när vi kom
hem till mig igen så var både jag och saku helt döda så vi satt på en film bara.

idag har jag inte gjort mkt alls. gick till skolan och när jag kom hem väckte
jag min sjusovare till pojkvän, vi åt och gick till jonna på en runda kort..
och nu sitter jag här.

väntar på att mamma ska komma från affären..
senare ikväll ska jag till saku för att sova där, han åker
till finland imorgon! :(

blev ganska långt inlägg nu, haha. blir ett till sen. puss/minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0