kom som en vind...


 jomen hej! fan, jag glömmer bort bloggen hela tiden.. :/
 sorry sorry . men bloggen verkar ju inte direkt vara aktiv
 av andra heller. jaja, jag skriver så ofta jag kan och har lust.
 för om man inte har lust och blogga så blir det endå såna här
 pms inlägg. not funny! 

 ''ingen förvarning....'' jo, tänkte mest på att sommaren kom jääävligt
 snabbt. jag har INGA sommarkläder. katri slängde typ allting senast
 hon rensade garderoben. ganska jobbigt att gå med en stickad 
 (rätt så tjock) kardigan. längtar som in i hell till att åka och shoppa
 med mamie som vi bestämt..! 

 ska gå & ta en cigg nu och duscha.. ååååh så jävla skönt :) hehe

ps. jag älskar solen egentligen, men den kunde ha förvarnat!! grr

/ minna (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0