måste skriva av mig, ta åt er.


...ärligt nu tjejer, vi måste fan börja vara mera.
Jag skapade bloggen för att jag trodde den kanske skulle få oss
och tänka shit fan, vad har hänt?
vi umgås ju aldrig?
vi skriver aldrig något som vi alla gemensamt gjort..
ska vi ens ha en j*vla blogg..
visst jag har inte heller vart superbra på skriva men man kan ju försöka,
och sen att det är ju inte kul att engagera sig när man inte vet om någon annan gör det.
Trodde det skulle bli kul och ändringar när vi skaffa en gemensam blogg..
men det har ju bara blivit sämre, när senast umgicks vi?
träffade niina t.ex på valborg senast.
träffade lina på uppsala tågstation vi tog en cigg o sa hej..
förut åkte vi tillsammans tåg t.ex.
eller var en hel helg tillsammans i uppsala.
alltså fuck det här.
så trött på att alltid behöva tvinga varann och vara..
jag tycker fan alla ska ta en funderare, alla vi säger hela tin att
- aa den här sommaren ska bli vår och bla bla blaaa!
men lite svårt när man inte umgås. vet inte när senast jag smsa med någon av er.
(förutom minna då vi är syskon)
ni är underbara tjejer så kom igen nu!!



/ en ledsen katri


Kommentarer
Postat av: Lina

håller med och är väldigt ledsen för att det är så hära men börjar du jag och minna umgås kanske dom andra fattar<3

2010-06-02 @ 10:28:22
URL: http://babyinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0