Me very happy

Tjuuu bloggers !

ovanligt att jag är överdrivet glad nu för tiden
men nu jävlar är mitt humör på topp !
Känner mig så fräsch frisk och glad !!
är ny klippt ny duschad och sen har man
varit ute och joggat med Joss och mamma i dag.
fy fan så jävla skönt.
ni ska få se bild i morgon på min outfit
min ny klippta hår och söta mig ;).
inte för att jag kippte nån spec frisyr
men jag tunnade ut och klippte upp det .
de blev as snyggt !.

för mig har veckan varit helt okej har
bara haft tid med skolan. och så ser mina
dagar ut nu för tiden men man försöker ju klämma
in massa annat oxå . a juste ni kanske
vill veta hur det blev av med mitt sommarjobb.
och gues what jag fick de :D! så jävla
härligt kommer jobba från den 12Juli till den 28 Juli .
men men nu ska man lägga sig i sängen och läsa.

See ya later bitches !<3//Lina


Kommentarer
Postat av: svar till lina <3

vet inte, någon störd jävel som påstår att mamma vart otrogen med hennes sambo eller nått, som att det jag ens bryr mig om det är sant hahah ;P

2010-05-21 @ 01:18:53
URL: http://lackii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0