min röst är fucked up .

fan vad hes jag är alltså !
det är värre än igår ..
ja , alltså . jag var på fotbollsmatch
igår med älskling, sami, erik, jonna, jani &
amanda. asa kul var det! sånt jävla drag på
NORRA STÅ ! GNAGET ! dom vann ju såklart,
med 4-1 (L) kärlek till laget vi älskar.

jaja, kom hem för någon timma sen från min
syster. har varit barnvakt till hennes ungar
och amandas son. vi var ute i det härliga vädret.
har bara legat på sofflocket och kollat runt på bla
facebook. tänkte ta någonting och äta & sen en
cigg. sen blire natti natt för mig. skola imorgon.

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!

naughty night ;) / minna <3



''.. och alltid när ni spelar är vi där med vårt stöd, för
dej vill jag leva & för dej vill jag dö. GNAGET AIK (L) ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0