myskväll..!

mamma och pappa ska åka o handla så dom plockar
upp min pojkvän samtidigt :) det blir film & mys.
ganska så skönt faktist.. tror min pojkvän har smittat
mig. han är nämligen sjuk och sov här igår natt, så det säger
ju allt. så det blir skönt o bara slappa idag. känner endå att det
suger i tarmen lite. haha skämt på sidan...

jaja. ska gå och ta en cigg nu & sen kommer ju min pojkvän snart.


hörs kanske senare ikväll, om inte, imorgon! pussen.

blir glass till film också, är ett riktigt glassmonster!

ICE CREAM <3 MINNA - forever ;)



minna.


ps. känns lite som att detta är min egna blogg!? liksom.. jag tycker såhär;
dom som inte har tid lr lust lr ork osv.. att skriva. ja då behöver ni inte
vara med! känns ingen kul och själv uppdatera och så.

tänker också sluta skriva snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0