nu är det fan sommar....

ååååååh gud så härligt med sol,men så jävla varmt!
men jag älskar kvällarna, så mysigt. det är inte
ens kallt. åh lovely. kan inte beskriva, hehe.

iaf.. har inte varit hemma på hela dagen så
därför har jag inte kunnat uppdatera heller..
var först i skolan & sen när jag kom hem så
var min storesyrra jonna här och skulle gå
hem, så hon bjöd mej hem till henne för att
spela kort med henne,amanda & sami!
amanda gullrumpan hade köpt glass till oss
andra, ben & jerrys .. mmumms !
sedan gick vi ut med barnen och
ja, nu sitter jag här.
varit så underbart väder idag. <3

hoppas det blir grillning på fredag..!
btw, kommer nog med en ''helgens planer''
imorgon. är inte säker på min planeringar ännu.

+ jag vill byta teckensnitt! denna är så irreterande fan.
  det kan man göra i samband med headern.
  && på tal om det, lägger inte upp bild nu eftersom
 den endå inte ska ''göras'' nu.

en cigg då, / minna

p.s lite dåligt med foton nu eftersom jag är så
dålig på att lägga in foton från mobilen. men det fixas imorgon..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0