snacka om att alla hade en tråkig helg?!

rubriken säger allt!
alltså, ingen verkar ha gjort något i helgen.
Men jag har tamefan en riktigt bra anledning, eller
flera stycken igentligen!
1:a vart/är hos syster hela helgen.
2:a barnkalas med massa springande barn
3:e barnvakt!

ja jag skulle kunna fortsätta så skulle folk förstå men tänker
inte sitta & tycka synd om mig själv eller bloggen.
folk gör exakt som dem vill!
känner verkligen att jag skulle kunna börja tugga med vem som helst.
riktigt fittig är jag, taggat till hundra för att smälla till någon oxå.
alltså åh!
var på riktigt superbra humör nyss :/

(jag måste bara påpeka, minna! påminner inte bilden om när
mamma är sur?) hahaha

inte ett dugg trött men ska upp om några timmar,
bara skit på tv för den delen och massa porr för dom har tv1000
suck.

godnatt&sov sämst!

INTEpuss//lackii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0