tjohej

Hejsan bloggen :D 

Idag är det Måndag och Solen har fortfarande inte tittat fram , eller stryk det sista ! 
Haha solen sken upp ! komiskt :P
Idag har jag haft möte i skolan om hur jag ska göra dom sista veckorna,
jag har bestämt mig för att jag ska kämpa för att få upp några betyg så jag slipper jobba på dom när gymnasiet börjar !. så imorgon blir det skola för min del !



Måste berätta om en asbra grej jag köpt !!!


Den är så jävla bra ! rekommenderar denna hårt för er som har problem med hyn !
Jag har inte så stora problem men hade en del '' blackheads '' pormaskar dårå. har användt den endast två ggr och jag skojjar inte min hud känns fan som en babystjärt ! (y)



Men nu är det mat :)


Pussar / Jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0