Torsdag, im bored.


sovit gott ?
själv har man sovit halvbra och vaknat upp med nackont. usch..
Ändrade planer imorn och det suger..
För lina ska till uppsala, joss har jag inte fått något svar ännu av. 
men hittills är det iaf jag & niina som ska vara, 
för minna kanske drar till grönan med våran yngre syster imorn.. suck! 
men får se vad vi hittar på .
även fast det bara blir vi 2 blir det nog kul, vi kan ju alltid fråga fler.
Lina har iaf lovat och börja skriva mer, tycker det suger eftersom vi är fem tjejer så
böööör det ju bli uppdaterat iaf 2 gånger om dan....

Nu ska jag sätta på kaffe då min älskade moster kommer på besök!

haregött !

min syssling har skaffat ny blogg btw, http://feriferi.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0