verkar som någon har dött här..

fan är alla på så tråkigt humör hela tiden?! ingen vill fan
göra någonting. eller iförsej så finns det inte mycket att hitta på,
men för att vara social behövs inget annat än en käft. det har väl alla
fått redan när dom föddes? lr ursäkta.. mun.
vädret är ju också åt helvete, synd där. grönan skulle vart kul.

min pojkvän är sjuk så han är värsta mensf*ttan..
det här med att ''bara tjejer kan ha pms'' WRONG!
okej, mens.. killar kan ju inte blöda från sitt könsorgan
men pms påverkar humöret. mens är ja.. ni fattar. haha!
men fyfan.. ibland kan killar vara värre än oss tjejer.
tänk er egentligen vilka ynklingar killar är. tänk hur mkt
smärta vi går igenom under livet. och dom klagar över att
dom har jobbat en dag? eller har ont i halsen. fyskäms! ;)

har inte skrivit några helgens planer heller. eftersom det blev
inga planer!!! usch.. fan jag måste gjort något RIKTIGT ILLA i mitt
förra liv fan. nu ska jag gå och röka lr ngt..

har nog också lite pms tror jag. hehe! /minna.

(och ja, jag kopierade den från min blogg för att jag gick in
på fel och började skriva. haha... typiskt jag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0