En ny och bra dag

Hej sötnosar :)! haft en bra dag en så länge ?
själv har man haft en skit bra dag hittills , först gick jag upp klockan
halv åtta(duktig flicka för mig asso brukar aldrig gå upp så tidigt), sen gick man
till skolan och där va det skiit kul :) iaf sen nu kom jag hem och det första jag
gjorde va att slängde mig i soffan och kollade på the hills me like (Y) jaja
så va det med de . jag tog faktist lite bilder i går men har tyvärr inte lagt
upp dom på datorn en men i promise dom kommer upp i dag !


nej nu ska jag logga ut från datorn och vänta på att min kära Josefine ska
höra av sig hon kanske kommer hit på kaffelainen ;)


see ya bitches soon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0