Grymt uttråkad !

och vet inte vad jag ska hitta på . satt nyss och pratade med Jossan i tele
och vi försöker få tag i jonas . och Muppen har bytt nummer så ingen
vet hur man ska få tag i honom ;P. haha Jonas i ett nötskal ?


Och jag läste nyss inlägget katri skrev ..true det skulle bli
såååå tråkigt att läsa samma sak från två pers om vi umgicks men
håller med SAKNAR DIG MIN IRTAK NENIMOUS !!!!
vi måste hitta på nånting och det måste bli snart ! miss you bitch <3333333


nej nu ska jag inte tråka ut er med våran vänskaps kärlek ;). hahah
jag har faktist tänkt lite och jag måste börja bjuda
på mig mera i bloggen och eftersom det är om vårat vardagsliv mm. så
måste jag ju börja ta kort på saker och ting aight ?

jjaja nu ska jag tråka vidare

Kiissess //Liina


Kommentarer
Postat av: jonna

vem är kändisen jag beskriver på min blogg? Kika in och gissa vem du tror det är ;D

2010-09-01 @ 16:45:36
URL: http://jonnaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0