only seven days left

& sen smäller det!
ja säkert för mig iaf, fyller ju 20 år då!
härligt härligt, fick inte tag i någon lokal - det suger
och det innerbär att man inte kan bjuda alla man tänkt sig - det suger ännu mer!
Och idag hoppade jag ner till 80% på jobbet - det är värdelöst! 
plus att jag är grymt rastlös och vill göra något - please someone?!

Någon som vill hitta på nåt?! (:

kom på tänka på en sak,
det är ju ändå ganska bra för bloggen att jag och lina inte umgås varje dag..
för det skulle ju liksom bli 2 inlägg om samma sak eller hur ? (;

MEN EN SAK ÄR SÄKER - JAG VILL UMGÅS MED MIN ANIL NOSSNAHOJ :/
MKT.

en annan onödi info är ju att jag har ganska mycket pengar kvar från lönen.
good ha?

rörigt och mycket - jag vet!
maten är klar

hörs pusspuss/lackii :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0