skriver av mig


- Jo tyvärr.. kanske inte rostar, men det stannar upp..
riktigt, otroligt & enormt länge.
det kan ju garanterat rosta. Det har vi märkt. Jag har mist den enda kill-kompisen jag trodde
var äkta, det bevisar ju bara hur fel man kan ha även fast man tror att man står säkert
hos någon.
- Det är så fel.
riktigt fel, jag umgås inte med någon av dom jag kallade för riktig vän för två år sen.
ett år sen.
tre år sen.
fyra år sen.
fem år sen.
det är riktigt fel.
Jag minns när en av mina barndomsvänner flytta hit.
Ja nu kan vi börja vara oftare, men det är inte så. absolut inte. vi umgicks mer när hon
bodde flera mil ifrån mig. Hon bodde i Luleå och jag i Stockholm. Fel? JA
Man skapar gäng efter gäng. men inget håller.
nu drar jag HEJ


Kommentarer
Postat av: minna

Palla katri att du gjorde bloggen värsta fin för att du o lina använder den. + så ni har inte ens frågat oss andra ??? vi bestämmer även fast vi inte skrivit.. lr ja,jag har inte skrivit mkt mindre än alla andra så.. du skulle bli skitsur om jag gjorde så.. men a whatever

2010-09-03 @ 23:03:50
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0